13. decembra 2013

Liečivá zimná polievka


Suroviny:
 500 g zemiaky
 2 ks mrkva
 80 g - okolo ružičkový kel
 1 ks petržlen
 1,5 l vývar zeleninový
 1 ks bobkový list
korenie čierne celé
korenie nové celé
majorán



Mrkva a petržlen som nakrájala na kolieska a polkolieska.



Na oleji som opiekla mrkvu s petržlenom, osolila a pár minúť opekala.



Pridala ružičkový kel, asi 300 ml teplej vody a domácu vegetu.



Prikryté som varila asi 10 minút.



Pridala som očistené, nakrájané zemiaky, vložila bobkový list, zrniečka oboch korení.



Priliala požadované množstvo vody, aby to nebolo riedke a ani moc husté.



Pod pokrievkou som varila, kým sa zemiaky uvarili.



Podľa chuti dosolila a po vypnutí pridala sušenú majoránku.



Keď dám sušené bylinky, prikryjem pokrievkou, aby sa dostatočne ,,napili,, .
Nepoužívala som žiadnu zátrepku, ani nič podobné. 

Dobrú chuť.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára